چند سطر درد دل..

خرید بک لینک

نمیدونم این حرفایی که میزنم درسته یا نه! ولی مثله یه بغض نشسته رو گلوم واگه نگم میشه واسم درد! راحت و ساده میگم. ورک...!

نمیدونم چرا بعضیا نمیخوان چشماشونوباز کنن و واقعیت هارو ببینن! میدونم خیلیا هستن حال منو دارن! دیروز هرکی به پستمون خورد طرفدار روحانی بود! حتی الانم وقتی اسمش میاد احساس خفگی میکنم...

چرا نمیخوان ببینن خلف وعده هارو؟

چرا نمیخوان قبول کنن ضعفای دولت رو؟

این همون دولتیه که قراره دغدغه امام زمان داشته باشه؟؟ به فکر محرومین باشه؟؟؟

تو این دولت دیدیم هرچی که نباید میدیدیم! بسه دیگه هرچی ذلت رو تحمل کردیم!دیدیم و تحمل کردیم خدشه دار شدن عزت ایرانی رو!دیدیم و تحمل کردیم که چه بر سر مسائل هسته ای آوردند!دیدیم و تحمل کردیم خیلی رفتارها را...وچه تحمل کردنی!!!

چطور فراموش کنیم پایمال شدن خون شهدا رو،چطور فراموش کنیم هتک حرمت به مدافعان حرم وشهدا رو؟و

ما همه مسئولیم در برابر رای هایمان!

دیروز یه دوستی اومده میگه من میخوام به روحانی رای بدم دوستان!پس موظفین به رای من احترام بزارین!!!..فکر کردم داره شوخی میکنه تا اذیتمون کنه!ولی متاسفانه گفت!(من از روحانی دفاع نمیکنم ولی نظر شخصیم ،تشخیص دادم تو وضعیت موجود انتخاب بهتری برای کشوره!همین !پس بیایید احترام بذاریم به انتخاب هم و هرکی شد برای موفقیتش دعاکنیم)!خیلی حالم گرفته شد.ولی ما احترام گذاشتیم..نمیتونم بگم شاید حق با اون باشه! میدونم نیست! عقل کم من اینو فهمید که حق با اون نیست و انتخابش اشتباهه!!

فکر اینکه دوباره این درد ها تکرار بشه،اذیت میکنه!

ما یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنیم!هرچند این اشتباه از جانب مانبود!

آقای جهانگیری! (تلف کردن وقت مردم یعنی اینکه کلیپ کناره گیریت آماده باشه ،بعد به مناظره بیایی و ۶۰دقیقه ازوقت میلیون هانفر رو بگیری!)مگر اینکه از ترس حرفهایی مجبوربشه بمونه!

واحساس میکنن ما نمیفهمیم که اومده فقط وفقط برای وکیل مدافع ومکمل روحانی شدن!ویا به قول "دکترسلام" اومده نقش داربست رو برای روحانی بازی کنه:)

********

کسی که زل میزنه به دوربین ومنکر وعده هایی که داده میشه(وعده هایی که باسند ومدرک ثبت شده)

کسی که احساس میکنه سایه جنگ رو از سر کشور زدوده! ممکنه فردا ها زحمت خیلی چیزهاروهم به دوش بکشه! مثل پر آب شدن دریاچه ارومیه که کار همین دولت بود!به گفته خودش...

وخیلی دردای دیگه که گفتنش رو جایز نمیدونم.

باهمه این دردا...میدونم که قشر محروم و کم درآمد مخالف این دولت هستند

آقای روحانی!اینو خودتون هم فهمیدید،وقتی که خوردوی شما با مشت ولگد کارگران پذیرایی وخوش آمدگویی شد!

چشمامونو باز کنیم و حقیقت هارو ببینیم!خودمونو گول نزنیم لطفا!

این پست زود پاک میشه(وصرفا جهت سبک شدن ذهن و دفع افکار منفی میباشد)

مےشمارم روز وشب‌را تا مُحَرَّم...

ما را در سایت مےشمارم روز وشب‌را تا مُحَرَّم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:01

صفحه بندی